Založ si blog

líbya – politik a truľo

Názor politika  a  občana  Truľa  na vojnu  v  Líbyi.

 

Pýtame sa:

 

1,  Je  NATO obranný, alebo útočný pakt

 Politik: NATO je obranný pakt, zaútočí, len keď sú ohrozené záujmy Európy

 Truľo:  Ta asi  útočný, bo sa mi zdá, že bomby padali len na Líbyu.

 

2,  Prečo Francúzsky prezident Šarkózy sa veľmi usiloval o vojenskú operáciu v Líbyi,

Politik:  Lebo chcel chrániť občanov Líbye pred pomstou Kadáfiho  a aby si zvolili konečne 

              Demokraciu.

Truľo:  Ta asi zato, aby sa malý, jedovatý trpaslík zviditeľnil, a pre každého občana EÚ,  bol

            veľký ako Goliáš.  

 

3,  Sú letci, ktorý bombardujú Líbyu hrdinami ?

Politik:  Áno sú hrdinovia, lebo chránia civilistov pred Kadáfiho vojakmi

Truľo:   Nie, bo si myslím, že sú to sráči, bo sa  im nič nestane, potom sa napapajú, vypijú

             kávu, dostanú medailu a potom zasa zhodia bomby a opäť sa napapajú, vypijú kávu,

             atď. No ja by,  keby mi puberťák  hodil do domu len kameň, takú by som mu dal po

             papuli a zreval by som:  Tá si mohol niekoho trafiť a aj  zabiť ty sráč.

 

4.  Sú povstalci skutočne tými, čo majú zastupovať nový štát.

Politik: ÁNO, vybojovali si to s našou pomocou, majú na to právo a určite zavedú demokraciu.

Truľo:  Ta keď videli moje deti v televízii ksichti povstalcov, ta sa rozplakali a ja somár som

             zabudol prepnúť. Demokraciu určite zavedú,  bo i ja som svoju babku – demokratku

             zaviedol za krajšou budúcnosťou  do novej chyže. No  umrela od smädu, bo som jej

             zabudol ukázať jak otvoriť  kohútik na vodovode.

 

5.   Išlo vo vojne o Líbyu  hlavne  o ropu.

Politik:  Nie nešlo, išlo iba o zavedenie demokracie v Líbyi, a o spravodlivé potrestanie

             Kadáfiho a jeho prívržencov.

Truľo:   Ta asi ne,  bo prečo by chceli potrestať Kadafiho, čo ropu dával.

              Ta asi hej, bo Kadáfi chcel aj peňeži

              Ta asi ne , bo povstalci sú im milší ako ropa

              Ta asi hej, bo povstalci im dajú skoro zadarmo

              Tá to bárs ťažká otázka:

 

6,  Je 30 000 obetí vo vojne v Líbyi veľa , alebo málo.

Politik: presné údaje nemáme, ale veľa má na svedomí Kadáfi. My sme zabili len vojakov,

            ktorý zabíjali ľud. Ale isto viete, že demokracia si žiada aj obete.

Truľo: Ja som plakal za Demitrom 8 dní a za nimi sa chystám plakať 658 rokov, ale by som sa

            nedožil, tak radšej  sa robím, že o tom neviem. Ale rodičom, ktorým zabili deti bomby, 

            alebo aj naopak,  pošlem mail, že Sarkózy a Berlusconi ich určite odškodní, no musia

            počkať lebo  Sarkózymu už banky síce poslali peniaze (preto sú pred  krachom), ale

            jeho žiaľ nad obeťami mu bráni uvážene konať a  Berlusconiho banky takisto

            odškodnia obete (tie už  z uvedeného  dôvodu  skrachovali), ale opäť musíte počkať,

            lebo Berlusconi od   žiaľu sa nevie vymaniť z náručia chápajúcich žien.  Treba len  

             vydržať, vydržať. 

 

7.  Budú raz politici niesť zodpovednosť za svoje konanie ohľadom vojny v Líbyi ?

Politik:  To je zbytočná otázka, lebo predsa chránia záujmy občanov EÚ a občania to chápu.

Truľo:   Ta asi hej, bo sa mi prisnilo, že ak občania EÚ zabudnú nakopať politikov najbližších

             5 – 10 rokov do zadku, ta ich nakope môj  silný kôň bo povie:  Ta kvôli Vám musím         

             opäť  robiť ťažko na  poli,  bo ropu už nám Arabi  nechcú dať.

 

Záver:

Politik:  Letecké útoky boli potrebné, aby sme uchránili demokraciu v arabskej krajine

              a potrestali teroristu Kadáfiho. Veríme, že tam nastane demokracia a budeme spolu

              nažívať  naďalej  v  pokoji a ekonomickej výhodnosti.

Truľo:  Ta letecké útoky boli potrebne,  bo už demokraciu bárs dlho mali, potrestaný budú

             skoro všetci  ľudia, bo boli za Kadáfiho. Ja nechcem veriť, že v budúcnosti tam

             nastane chaos  a bude tam  ako v Iraku a že budú tam počas samovražedných útokov

             v ekonomickej chudobe.  Ale čo to ja rozprávam, však som len Truľo.

 

            Ing. Lukáček

Americká dobiedzavá žlč

23.04.2014

Americká dobiedzavá žlč. Ako občan Slovenska , nesúhlasím s vyjadrením šéfa Slovenskej diplomacie Miroslava Lajčáka na stretnutí s Kanadským premiérom: že ak Únia prijme rozhodnutie o sankcií voči Rusku, tak Slovensko sankcie rozhodne podporí.Ako sa opovážuje p. Lajčák hovoriť za Slovenský národ takéto závažné skutočnosti, ktoré silne poškodia [...]

Huncovce a Krym

23.03.2014

Huncovce a Krym Nebudem sa dlho rozpisovať, ale nedá mi povedať. Slovensko má zbytočný problém s Krymom. Je ďaleko viac ako 1000 km, žiadne násilie, vykonané referendum a pripojenie opäť k Rusku ako aj predtým pred nedávnymi rokmi. Veľa kriku politikov a politológov a blbých úvah ako Rusko potrestať za to, že ĺudia na Kryme sa chceli pripojiť k Rusku po tom , [...]

Kukan skritizoval Kotlebu za jeho list Janukovyčovi.

06.02.2014

Nechcem sa vyjadrovať ku obsahu listu napísaný Kotlebom, ale ku Kukanovi a iným. Som znechutený a pýtam sa: Akým právom kritizuje iných , keď ako poslanec európskeho parlamentu a bývalý minister zahraničia hlása iba jednostranné hľadisko Ameriky a EÚ. 1, Píše, že by bolo potrebné radšej podporovať demonštrantov na Ukrajine. Prečo to [...]

pellegrini, korčok

Čo sa dialo po prvom dueli prezidentských kandidátov: Korčok hovoril o čudnej kampani, Pellegrini sa porovnával s Bidenom

19.03.2024 00:51

Pravda sledovala zákulisie prvej debaty dvoch najpopulárnejších uchádzačov o prezidentský post

Izrael / Tunel / Hamas /

Zástupca šéfa ozbrojeného krídla Hamasu je podľa USA po smrti

18.03.2024 23:29

Biely dom potvrdil smrť tretieho muža Hamasu Marwána Ísu.

pellegrini

Pellegrini o prezidentskej kampani: Očakáva od Matoviča podpásový útok?

18.03.2024 22:54

A ako vníma, že nedostal podporu od koaličného partnera SNS?

korčok

Korčok hodnotí kampaň. Ako chce mobilizovať voličov?

18.03.2024 22:44

Prezidentský kandidát jasne pomenoval, čo mu v kampani najviac prekážalo.

Štatistiky blogu

Počet článkov: 49
Celková čítanosť: 313793x
Priemerná čítanosť článkov: 6404x

Autor blogu

Kategórie