Založ si blog

Slovo ministra Ing. Zsolta Simona a Slovenský občan

 

Slovo  ministra  Ing. Zsolta  Simona  a  Slovenský  občan

 

Už niekoľkokrát som žiadal Ministerstvo pôdohospodárstva a aj listom Ministra Zsolt Simona, aby mi zaplatili faktúru za prácu, ktorú som pre nich vykonal,  Jej splatnosť uplynula vo februári 2011.   Ale márne.

Nakoniec mi odpovedala listom gen. riaditeľka, ktorý  znel: „Vzhľadom k zložitosti schvaľovacieho procesu, ktorého výsledkom je úhrada predmetnej faktúry, považujeme časové hľadisko za primerané“.

 

A ja  som si s povzdychom sadol a rozmýšľam.

 

Dočerta, veď aj neschopný úradník ministerstva, musí za 9 mesiacov niečo vybaviť. Čo je to primerané – 1 mesiac, 1 rok, alebo azda 69 rokov. Taká blbá, ba priam sprostá  odpoveď z Ministerstva, ktorá nič nerieši.

Zodpovedný zamestnanec im to vraj tiež potvrdil. Ale ak je to ten chlapík, čo si myslím, tak zbohom, lebo pri jednaní s ním som už dávno pochopil, že som iba premárnil čas a peniaze na cestu do Bratislavy.

Moja rodina má teraz finančné problémy a čo – zaujíma ich to vôbec. Chápu že spôsobujú mojej rodine veľké problémy a zbytočné napätie.    Myslím si, že úplne kašlú na mňa a vôbec im to ani  na um nedôjde.

Určite sa  úradníci Ing. Zsolt  Simona zaujímajú  o svoje vianočné prémie 2011, aby ich  dostali, lebo ináč budú veľmi nespokojný a v duchu by aj zúrili. Veď predsa oni, oni a oni majú nárok a zaslúžia si ich. Veď  ich aj dostanú – zbytočná obava. Čo tam  po nejakom občanovi, ktorému dlhujú len zopár tisíc EUR,  a je ešte k tomu  z Východného Slovenska.

 

Ale ja nie som len jeden, sú nás stovky, lebo Ministerstvo pôdohospodárstva a rozvoja vidieka pod vedením  ministra  Ing. Zsolt Simona , dlží  Slovenským firmám milióny EUR.

A stovky pracovníkov firiem nemajú poriadne platy a odmeny. A stovky Slovenských rodín  majú vážne  finančné  problémy – zaujíma to vôbec zodpovedných. Zamýšľajú sa nad tým čo vlastne spôsobujú. Myslím si, dôjde im to vôbec na um, alebo, že kašlú na nich zvysoka.

Na Ministerstve už viac krát sľubovali firmám, že zaplatia, ale vždy akosi nedodržia slovo.  Minister Ing. Zsolt Simon so strany Most Híd,  pýtam sa – ako je  možné že Vaše ministerstvo nedodrží  slovo?

 

Minister – veď Vy  musíte byť garantom  slova a urobiť všetko pre to, aby ste zaplatili tým, ktorým už mesiace a roky dlhujete, lebo Minister je dosť veľký pojem a navyše Ste  aj významným členom,  tiež významnej strany! 

Ale ja započujem od iných aj niečo iné.  Že niektoré požehnané firmy dostanú zaplatené Ministerstvom načas, aj napriek zložitosti schvaľovacieho procesu.

 

A ja opäť sedím a rozmýšľam, už po stý krát. Rodine určite poviem že sa musíme tento rok uskromniť, ale to nie je to podstatne. Podstatne  je to, že som ja  a mnohí ďalší sklamaní z vedenia ministerstva  a z  patričnej vládnej strany, lebo  kašlú na mňa, aj teba a vlastne na nás skoro všetkých.   

 

Stále  chcem byť optimista,  že skoro zaplatia,  lebo  verím že sú ľudia  a  už sa  nevykašlú  na naše prosby a  žiadosti.

 

Luky

Americká dobiedzavá žlč

23.04.2014

Americká dobiedzavá žlč. Ako občan Slovenska , nesúhlasím s vyjadrením šéfa Slovenskej diplomacie Miroslava Lajčáka na stretnutí s Kanadským premiérom: že ak Únia prijme rozhodnutie o sankcií voči Rusku, tak Slovensko sankcie rozhodne podporí.Ako sa opovážuje p. Lajčák hovoriť za Slovenský národ takéto závažné skutočnosti, ktoré silne poškodia [...]

Huncovce a Krym

23.03.2014

Huncovce a Krym Nebudem sa dlho rozpisovať, ale nedá mi povedať. Slovensko má zbytočný problém s Krymom. Je ďaleko viac ako 1000 km, žiadne násilie, vykonané referendum a pripojenie opäť k Rusku ako aj predtým pred nedávnymi rokmi. Veľa kriku politikov a politológov a blbých úvah ako Rusko potrestať za to, že ĺudia na Kryme sa chceli pripojiť k Rusku po tom , [...]

Kukan skritizoval Kotlebu za jeho list Janukovyčovi.

06.02.2014

Nechcem sa vyjadrovať ku obsahu listu napísaný Kotlebom, ale ku Kukanovi a iným. Som znechutený a pýtam sa: Akým právom kritizuje iných , keď ako poslanec európskeho parlamentu a bývalý minister zahraničia hlása iba jednostranné hľadisko Ameriky a EÚ. 1, Píše, že by bolo potrebné radšej podporovať demonštrantov na Ukrajine. Prečo to [...]

Nehoda, ilustračná, sklo

Autobus s desiatkami cestujúcich sa prevrátil na nemeckej diaľnici

29.03.2024 06:38

Autobus s približne 60 cestujúcimi havaroval vo štvrtok večer na diaľnici v západnom Nemecku, zranenia utrpelo najmenej 22 ľudí, informovala DPA.

libanon, hizballáh

Pri izraelských úderoch pri Halabe zomrelo 36 sýrskych vojakov

29.03.2024 06:27

Pri izraelských úderoch namierených na oblasť neďaleko Halabu (Aleppa) na severe Sýrie zahynulo podľa agentúry AFP najmenej 36 sýrskych vojakov.

Jaroslav Slašťan, Zásahový tím pre medveďa hnedého

Nebol to hon na čarodejnice. Medvedica v Mikuláši bola skutočným rizikom, hovorí šéf zásahového tímu

29.03.2024 06:00

K ľuďom sa samica, ktorá útočila v metropole Liptova, približovala pravidelne. Tvrdia to členovia zásahového tímu. Pri jej monitorovaní použili špičkové drony.

Babiš, Pavel

Politológ: Pavel asi Korčoka nepodporí, Babiš chváli Pellegriniho, ale cieli na vlastných voličov

29.03.2024 06:00

Ako vyzerajú vzťahy Česka a Slovenska pred prezidentskými voľbami? Pre Pravdu to vysvetlil český politológ Josef Mlejnek.

Štatistiky blogu

Počet článkov: 49
Celková čítanosť: 314041x
Priemerná čítanosť článkov: 6409x

Autor blogu

Kategórie