Založ si blog

Archív: jún, 2012

Kolónia schválila Trvalý EUROVAL

Kolónia schválila Trvalý EUROVAL Schválili poslanci trvalý Euroval. Dokonca poslanci Smeru všetci bez výnimky. Asi nemá nikto z nich iný názor. Alebo sa boja. A ešte dokazujú aj tichú poslušnosť, bez svojho názoru a presvedčenia, Veď aj v malej rodine, kde je len Otec. matka a dvoje deti, sú na rôzne problémy rôzne názory. A to je skoro vždy. Len poslanci Smeru sú […]

Pokračovanie článku

Bruselské áno, áno – našich politikov a vlády

Bruselské áno, áno – našich politikov a vlády Napíšem niektoré veci , ktoré sa mi nepáčia. Naši najväčší vodcovia vlády dostavajú mandát od Slovenského národa. Dostali ho, aby rozumne hospodárili s našimi prostriedkami Nedostali mandát, aby dával naše peniaze iným bludárom Mali povedať, že budú ťahať peniaze od nás občanov […]

Pokračovanie článku

Chcem niečo vedieť viac o dôchodkoch a zaujať postoj

Chcem niečo vedieť viac o dôchodkoch a zaujať postoj Viem, že živnostník ak platí z min. odvodov dostane dôchodok cca 226 € Ale chcem vedieť viac, lebo som živnostník. – Aký dôchodok dostane napr. nepracujúca rómka, ktorá mala napr. 5 detí, ktoré nikdy nebudú pracovať. – Aký bude rozdiel p. minister Miháľ. – Ak rozdiel bude úplne malý , alebo […]

Pokračovanie článku

Kravec a jeho 170 000 – milovaných €.

Kravec a jeho 170 000 – milovaných €. Ja som Ten, čo si to zaslúži. Já , ja , ja jenom já. Zlepšil som hospodárenie, lebo už nikto iný by to nedokázal. Len já, ja a já. Ja som ten najschopnejší, najdokonalejší, najvýkonnejší najinteligentnejší a len bez toho naj – hrabivý. Opäť som to len já. ja a já. A nechcem ich vrátiť, lebo sú […]

Pokračovanie článku

Hrdá(vyvolená) a jej a jej peniaze

Hrdá si peniaze zaslúži. Veď predsa povyhadzovala ľudí z pošty a ušetrila. To nič, že znepríjemnila život mnohým rodinám. To nič. Veď ona je tá vyvolená. Na nešťastí iných a na pridaní práce ostatným zamestnancom – skoro za tú istú mzdu ,ona Hrdá (vyvolená), dostane milióny bývalých slovenských korún. Ona si to zaslúži. Pýtam sa, nemala v […]

Pokračovanie článku
Rusi postupujú - na ruskom území. Partizáni odhalili podstatnú slabosť Moskvy

Rusi postupujú - na ruskom území. Partizáni odhalili podstatnú slabosť Moskvy

18.03.2024 13:00

Aj keď tieto akcie majú malý vojenský význam, odhalili slabosť ruských síl, píše poľský analytik.

Čo sa dialo po prvom dueli prezidentských kandidátov: Korčok hovoril o čudnej kampani, Pellegrini sa porovnával s Bidenom

Čo sa dialo po prvom dueli prezidentských kandidátov: Korčok hovoril o čudnej kampani, Pellegrini sa porovnával s Bidenom

19.03.2024 00:51

Pravda sledovala zákulisie prvej debaty dvoch najpopulárnejších uchádzačov o prezidentský post

Korčok - Pellegrini: Prezidentskí kandidáti po prvý raz zoči-voči

Korčok - Pellegrini: Prezidentskí kandidáti po prvý raz zoči-voči

18.03.2024 20:00

Favoriti predvolebných prieskumov sa stretli v prvom priamom predvolebnom dueli.

Žilinka prerozdelil prokurátorov, Lipšic ide na legislatívny odbor

Žilinka prerozdelil prokurátorov, Lipšic ide na legislatívny odbor

18.03.2024 14:55

Prokurátori ÚŠP si prevzali dekréty o ich zaradení na jednotlivé GP SR, kde budú pôsobiť po zrušení špeciálnej prokuratúry.

Štatistiky blogu

Počet článkov: 49
Celková čítanosť: 313800x
Priemerná čítanosť článkov: 6404x

Autor blogu

Kategórie