Podporujem protest v Bratislave

27. januára 2012, luky, Nezaradené

Podporujem protest v Bratislave.

 

Je mi ľúto že sa nemôžem zúčastniť protestu GORILA v Bratislave.

Preto všetkým účastníkom držím palce.

Chcem ich aspoň takto písomne podporiť, lebo je to vysoko potrebné. 

 

 

Ak by som tam bol,  určite by som žiadal:

 

  1. Aby všetky ľudské Slovenské gorily boli tvrdo potrestané  za rozkrádanie majetku štátu veľkého rozsahu  –  15 až 25 rokov väzby a  povinnej práce.
  2. Aby, im  prepadol všetok majetok vrátane neprimeraného majetku príbuzných.
  3. Aby firmy, ktoré sa podieľali na korupcii boli prepadnuté v prospech štátu.
  4. Aby strany v ktorých sa korumpovalo, boli stiahnuté z volieb.
  5. Aby už navždy zanikla podlá imunita politikov a poslancov.  

 Viem, že veľa by som teraz chcel, ale  to je len tá trocha, ktorú by bolo potrebné v prvom rade vyriešiť.

 

Ale môžem s kľudným svedomím vyhlásiť:

 Korupčné gorily celým spektrom Slovenských inštitúcií sú vredom na Slovenskom národe. Sú to proste Svine,    Bujaci a vôbec radšej  nech zdochnú. 

 Nechce sa mi veriť, že sa ešte nájdu ľudia, ktorý budú  voliť takéto strany. Komu niet rady, tomu niet pomoci.

 

luky