Založ si blog

Kravec a jeho 170 000 – milovaných €.

Kravec a jeho 170 000  – milovaných €.

 

Ja som Ten, čo si to zaslúži.   Já , ja , ja jenom já. Zlepšil som hospodárenie, lebo už nikto iný by to nedokázal. Len já,  ja a já.  Ja som ten najschopnejší, najdokonalejší, najvýkonnejší  najinteligentnejší a len bez toho naj –  hrabivý. Opäť som to len já. ja a já.

A nechcem ich vrátiť, lebo sú zaslúžené za tú moju drinu. Veď som drel a robil 186 krát viac, ako každý iný zamestnanec.   Kým iný obedovali, ja som tvrdo makal v pote tvári. Vidno to aj na mojej vyšportovanej postave.

Čo je to za blbá, čo tvrdí že by som to mal vrátiť.

Veď moje schopnosti sa rozdať a tiež prijímať, chcem ďalej rozvinúť ako šéf v iných štátnych spoločnostiach.  Konečne ma potom, isto oceníte a dáte mi aj viac moje  milované  Eurička  Veď ja niečo aj podarujem, aby som bol v očiach verejnosti správny a super chlap. Mám z toho skvelý a super pocit.

Veď som správny chlap, keď sa pozriem do krivého zrkadla.

Už som aj daroval,  veď mám z čoho, lebo  ako vidíte za moju prácu mi Eurička akosi  samé

naskakujú do vrecka,  lebo zamestnanci  tiež nechcú za svoju prácu väčšiu výplatu, lebo si ju,

ako Ste už pochopili,  oproti mne nezaslúžia.

A mlčte už, Vy bojazliví, drobní ľud.

 Luky

Americká dobiedzavá žlč

23.04.2014

Americká dobiedzavá žlč. Ako občan Slovenska , nesúhlasím s vyjadrením šéfa Slovenskej diplomacie Miroslava Lajčáka na stretnutí s Kanadským premiérom: že ak Únia prijme rozhodnutie o sankcií voči Rusku, tak Slovensko sankcie rozhodne podporí.Ako sa opovážuje p. Lajčák hovoriť za Slovenský národ takéto závažné skutočnosti, ktoré silne poškodia [...]

Huncovce a Krym

23.03.2014

Huncovce a Krym Nebudem sa dlho rozpisovať, ale nedá mi povedať. Slovensko má zbytočný problém s Krymom. Je ďaleko viac ako 1000 km, žiadne násilie, vykonané referendum a pripojenie opäť k Rusku ako aj predtým pred nedávnymi rokmi. Veľa kriku politikov a politológov a blbých úvah ako Rusko potrestať za to, že ĺudia na Kryme sa chceli pripojiť k Rusku po tom , [...]

Kukan skritizoval Kotlebu za jeho list Janukovyčovi.

06.02.2014

Nechcem sa vyjadrovať ku obsahu listu napísaný Kotlebom, ale ku Kukanovi a iným. Som znechutený a pýtam sa: Akým právom kritizuje iných , keď ako poslanec európskeho parlamentu a bývalý minister zahraničia hlása iba jednostranné hľadisko Ameriky a EÚ. 1, Píše, že by bolo potrebné radšej podporovať demonštrantov na Ukrajine. Prečo to [...]

súdna rada výbor

Výbor odobril odvolanie členov súdnej rady, Mazák a Majerník to odmietajú

24.04.2024 15:20

Koaliční poslanci odvolávanie odôvodňujú stratou dôvery a pochybnosťami o svedomitom výkone právomocí členov.

medveď

V okolí obce Košická Belá sa vodičovi pred autom zjavil medveď

24.04.2024 14:52

Polícia vyzýva na ostražitosť a opatrnosť.

sneh, bratislava, sneženie

SHMÚ upozorňuje na sneženie na severnom Slovensku

24.04.2024 14:21

Meteorológovia vydali výstrahu prvého stupňa.

Londýn, kôň, splašené kone, Household Cavalry, britská vojenská jednotka

Londýnom sa preháňali splašené vojenské kone. Skrotila ich až armáda, hlásia ranených

24.04.2024 14:02

Jeho kôň vrážal do áut neďaleko Buckinghamského paláca.

Štatistiky blogu

Počet článkov: 49
Celková čítanosť: 314735x
Priemerná čítanosť článkov: 6423x

Autor blogu

Kategórie