Samoľúby Harabin

6. septembra 2012, luky, Nezaradené

Samoľúby  Harabin

 

Odškodnenie vo výške  štyristotisíc EUR , požaduje predseda Najvyššieho súdu Štefan Harabin za tvrdenie, že jeho perzekúcie spôsobili smrť dvoch sudcov.

 

Ja ako občan SR nechápem, ako môže jeden najvyšší sudca chcieť peniaze na úkor všetkých Slovákov.

Chápem, že je ješitný a  že si myslí o sebe veľa. Aj malý Napoleon na veľkom koni bol taký.   

Ako je možné, že je ešte sudcom, veď za jeho éry sú sudcovia v národe na najnižšej priečke dôveryhodnosti.

Ja by som pýtal od neho peniaze,  za to že súdnictvo nemá dôveru, že ľudia neveria sudcom, že bohatý majú iné práva ako chudobnejší.

Že ten čo ukradne 3 €,  dostane vyšší trest, ako ten čo dokaličí človeka.

Dal by som mu trest za to, že zákony nie sú rovnocenné pre každého.

Dal by som mu pokutu za to, že v zákonoch nevíťazí zdravý rozum, ale sú komplikované a dajú sa rôzne vykladať často aj  v neprospech obetí.

Vyhodil by som ho s práce za to, že ako sudca najvyššieho súdu nebojoval za rovnoprávnosť v dôchodkoch  medzi starodôchodcami a mladšími dôchodcami.

Je toho veľmi veľa, čo by občania potrebovali v súdnictve riešiť, ale Harabin potrebuje len ukojiť svoje ego na tróne vysnívanej pýchy  a ešte za nekresťanské peniaze. On ktorý má oveľa viac ako väčšina   občanov nášho štátu.

Dočkáme sa konečne odstránenia mnohých egoistov, nafúkancov a nenažrancov.

Len veľký človek kašle na mienku iných.

luky